MMWWD Blog pl Wed, 24 Jan 2018 07:02:27 +0100 MMWWD http://www.top4-europe.com/Blog-pl Konferencja Diamentowa w Dubaju http://www.top4-europe.com/Blog-pl/page-0 Mon, 07 Feb 2011 10:00:00 +0100 Pod koniec stycznia udało nam się ponownie razem udać do Dubaju. „Razem” znaczy Micha i Basti jako czescy Diamenci, David jako Egzekutywny Diament z Rosji i my. Pokazaliśmy, że nasz biznes może być prawdziwie rodzinnym biznesem. Nowy członek rodziny urodził się naszym włoskim Egzekutywnym Diamentom Aurea Gosti i Renzo Romagnoli. Przyjeżdżając do Dubaju, byliśmy w stanie im pogratulować. Eva, nawiasem mówiąc, była pierwszą osobą, która zadzwoniła do Aurei - kilka minut po urodzeniu Lara. Resort w Dubaju, Madinat Jumeirah, na plaży o tej samej nazwie, wyglądał jakby miasteczko z 1001 nocy przeniosło się z Wenecji. Diamenci mogli cieszyc się rejsami na łodziach z miejsca na miejsce. Niestety gondolier nie śpiewał, ale ten brak został zrekompensowany przez błękitne niebo, co znalazło odzwierciedlenie w wodzie,w bujnych kwiatach i stale obecnej Wieży Arabskiej Burj al-Arab . Mogliśmy uciec mroźnej zimie w Niemczech. W wielu spotkaniach i rozmowach z Amway i Diamentami zostały podjęte decyzje, które przyczynią się do wzrostu naszego biznesu. O szczegółach poinformujemy Was innym razem. Jeszcze nigdy bardziej nie opłacało się wziąć do pracy! Tak więc, Konferencja Diamentowa jest również nagroda za wysoką wydajność i osiągnięcia. Odpoczynek i relaks zaplanowano w Dubaju. Beduiński grill na pustyni i lot wodolotem dopełniły program- i oczywiście zakupy w zakupowym raju w Dubaju też trzeba było zaliczyć! W Dubai Mall była okazja by pojechać na 124 piętro na taras widokowy Burj Khalifa, najwyższego budynku na świecie. Dziwne uczucie w windzie i jeszcze dziwniejsze na zewnatrz, na tarasie! W dodatku Micha i Eva znalazły też czas by sie poopalać na plaży. Dlatego nie brakowało nam niczego, kiedy konferencja kończyła się uroczystą kolacją pod gwiazdami i fajerwerkami. W nastepnym roku jedziemy do Nowego Jorku i chcemy, żebyś był tam z nami. Możesz to zrobić! Dziś przyjechalismy do Bangkoku i zostaliśmy miło powitani. Do zobaczenia wkrótce!.. (read more) Urodziny Evy http://www.top4-europe.com/Blog-pl/page-1 Mon, 02 Aug 2010 10:00:00 +0200 Dziś ja (Micha) wyjątkowo piszę na blogu. Wczoraj, cała rodzina spotkała się z okazji urodzin Mamy. Przed ceremonią została nagrana wideo wiadomość dla Leonard i Esther Kim - biznes jest obecny przez cały czas ... Pogoda była super i wieczór spędziliśmy na tarasie przy grillu. Dzieci uwielbiają pomagać w rozpakowywaniu prezentów ... O północy, zapaliliśmy świece i Mama rozpakowała ostatnie prezenty. Właściwie urodziny Mamy są dzisiaj - ale już rano Eva i dr wylecieli z Niemiec pierwszym samolotem do Madrytu, gdzie jutro rozpocznie się ich 4-tygodniowy marsz szlakiem pielgrzymkowym do Santiago. Będą zdawali sprawozdania z poszczególnych etapów na trasie! Wszystkiego najlepszego, Mamo!.. (read more) Puchheim i coś wiecej http://www.top4-europe.com/Blog-pl/page-2 Wed, 28 Jul 2010 10:00:00 +0200 Eva i ja chcemy pojechać w długi rajd rowerowy wzdłuż wybrzeża Morza Północnego. Więc kupiliśmy tandem i trenowaliśmy przez tydzień - w dolinie Dunaju, gdzie jest równinnie jak na północy. Nie jest łatwo utrzymać równowagę na jednym rowerze dwóm osobom. Wszystko musisz koordynować ze sobą: pedałować, hamować, zmieniać przerzutki, to wszystko działa tylko skoordynowane. To dobre ćwiczenie dla pracy w zespole! Nie możemy sie doczekać wycieczki, ale do tego czasu trzeba trenować, trenować, trenować . Ale wiemy już, z naszej firmy Amway: bez pracy nie ma kołaczy. W niedzielę, długo oczekiwane jednodniowe seminarium miało miejsce w Amway Experience Center w Puchheim. Właściwie to zaczęło się już w sobotę w południe, kiedy przybyła nasza grupa z Hamburga i wieczór spędziliśmy u nas w domu. Renate Backhaus była tam również. Planowaliśmy do późnych godzin nocnych. Dzień seminarium stał pod hasłem „Lato to najlepszy czas!”. [Biznes] może być budowany w lecie, a udowadniają to wyniki z Your Future Now program, który mogliśmy uhonorować. Jak informowaliśmy o kwalifikacjach YFN nie tylko publiczność klaskała, lecz doprowadziło to do decyzji na na najbliższe miesiące a mianowicie osiągnięcie srebra we wrześniu! Teraz jesteśmy w naszym domu w górach, w Ruhpolding. Musimy trochę potrenować wędrówki górskie, ponieważ na początku sierpnia polecimy do Hiszpanii, gdzie przejdziemy szlak pielgrzymek do Santiago razem z diamentami z Hiszpanii i Meksyku, pod górę i z góry. Kiedykolwiek w szczerym polu będziemy mieli internet opowiemy o naszych doświadczeniach... (read more) Długi weekend w Londynie http://www.top4-europe.com/Blog-pl/page-3 Wed, 21 Jul 2010 10:00:00 +0200 W środku tygodnia Ewa poleciała na spotkanie RDAC w Moskwie - oczywiście tam było również seminarium dla naszych rosyjskich partnerów biznesowych - i zostawiła mnie jako słomianego wdowca. Niestety wróciła do domu bez żadnych zdjęć, ponieważ tam tylko pracowała. W piątek w końcu spotkaliśmy się i polecieliśmy do Londynu. Było mianowicie wiele sukcesów do świętowania: W sobotę i niedzielę w Amway Experience Center London uhonorowaliśmy wiele nowych 12% - 15% ek i dwóch nowych srebrnych dystrybutorów - Jana i Marię którzy mieli ponad 14000 PV oraz Racop i Wilai którzy mieli ponad 16.000 PV. Uhonorowaliśmy także nowego złotego dystrybutora, a mianowicie naszego syna Davida. W sumie wszystko było bardzo entuzjastyczne: w czerwcu grupa TOP4 Anglia wzrosła o 70% w porównaniu do czerwca zeszłego roku. Niesamowite jak nasza międzynarodowa organizacja się rozwija. Rodzina Brinner powitała partnerów biznesowych z 15 krajów. Rodowici Anglicy byli mniejszością, większość natomiast była z Ameryki Lacińskiej, Chin i Tajlandii. Podobnie międzynarodowy był zespół mówców: Sally i Juergen Brinner z Anglii, Wilai i Racop Hongladaromp z Tajlandii oraz nasz najstarszy syn Peter z Niemiec. Peter dał naprawdę dobre przemówienie na temat korzyści płynących z eSpring; Racop następnie pokazał w praktyce system eSpring. W Londynie było pięknie: sucho, ale nie tak gorąco. Więc mogliśmy razem zakańczać dni w kawiarniach siedząc na zewnątrz. Peter zabrał ze sobą również swojego syna Joshua. Ostatniego dnia odwiedziliśmy pobliskie British Museum. Kto miał więcej zabawy, mój wnuk czy ja? Trudno powiedzieć. W domu, przywitało nas gorące lato. Pod biało-niebieskim bawarskim niebem, wcześnie rano, póki jeszcze było trochę chłodniej, wyruszyliśmy w długą wędrówkę. Chcemy zatrzymać naszą kondycję na Camino de Santiago w sierpniu!.. (read more) Z Ruhpolding do Kijowa http://www.top4-europe.com/Blog-pl/page-4 Mon, 12 Jul 2010 10:00:00 +0200 Po ciężkim dniu, jak i również ważnym spotkaniu członków rady Western European Founders Council z zarządem firmy pojechaliśmy prosto do Ruhpolding. Nasz dom to oaza spokoju i relaksu - niestety, często musimy ukraść trochę czasu żeby się zregenerować. Tym razem spędziliśmy trzy dni, podczas których głownie spacerowaliśmy. Potem ponownie udaliśmy się na lotnisko w Monachium. Amway Ukraina zaprosił nas na uroczyste otwarcie nowej siedziby w Kijowie. Nowa lokalizacja to nie tylko biurowiec wyposażony w sale konferencyjne do nowoczesnych szkoleń ale również bardzo funkcjonalne centrum odbiorów, zaledwie kilka kroków od stacji metra, w samym centrum, a jednocześnie z wystarczającą ilością miejsc parkingowych. Byliśmy pod wielkim wrażeniem i chcielibyśmy mieć takie centrum tu w Niemczech też. W Kijowie było gorąco i upalnie, więc zaprosiliśmy Inna i Oleg na grilla. To było bardzo harmonijne, szczęśliwe późne popołudnie i wieczór. Ilekroć gościmy w ich nowym domu z ogrodem to przypomina mi się, jak skromne tych dwóch zaczynało, a jak ten biznes wzbogacił ich życie. Nawet Mark Beiderwieden, dyrektor Amway Europe, dołączył do nas i był pod ogromnym wrażeniem. Oczywiście, nasi ukraińscy partnerzy biznesowi natychmiast wykorzystali szansę na zorganizowanie jednodniowego seminarium, z Markiem i nami jako gościnnymi mówcami. Pomimo upału na sali, nastrój był po prostu idealny: Podstawa sukcesu w przyszłym roku finansowym zostanie zbudowana w tych miesiącach letnich! Spoceni, ale zadowoleni wyruszyliśmy w drogę powrotną podczas której spotkało nas oberwanie chmury... (read more) Mahalo Oahu! http://www.top4-europe.com/Blog-pl/page-5 Thu, 04 Mar 2010 10:00:00 +0100 Mahalo oznacza Dziękuję. Pragniemy podziękować tej wyspie za to, że dała nam trzy dni odpoczynku, rekreacji i relaksu – po emocjach związanych z tsunami. Codziennie rano zaliczaliśmy nasz Power walk czyli spacer wzdłuż lagun Ka Olina...zrelaksowani i z nowymi planami... Przedwczoraj spędziliśmy czas w Ala Moana Shopping Center i Hilton Village. Honolulu jest wyrafinowaną metropolią. Nie powiem nic na temat zakupów Evy, oprócz tego, że wydają się głównie pochodzić z St John i Evy ulubionego sklepu obuwniczego w hotelu Hilton, gdzie zresztą została na wejściu miło powitana przez Hulamädchen. Wczoraj jeszcze raz pojechaliśmy na północ i zachód Oahu zobaczyć wszystkie te miejsca, które przywołują nasze wspomnienia, ponieważ tam byliśmy z naszymi dziećmi wiele lat temu: Weimea Valley, Sunset Beach, Fisherman’s Hat, Kaliua Plaża i Pali Lookout, gdzie silny wiatr prawie zdmuchnął nas ze skał. Ostatni wieczór tutaj zakończył luau w Marriott. Jutro wracamy do Maui, gdzie spotkamy się z naszymi amerykańskimi przyjaciółmi na Seminarium Diamentowym w Lahaina... (read more) Ostrzeżenie tsunami i wszystko jasne http://www.top4-europe.com/Blog-pl/page-6 Sun, 28 Feb 2010 10:00:00 +0100 Tego ranka o szóstej rano alarm w ośrodku wybił nas ze snu: Ostrzeżenie Tsunami! Co pół godziny wyły publiczne syreny, a wszystkie stacje radiowe i telewizyjne nadawały na temat wielkiej fali oczekiwanej tutaj na Hawajach od trzęsienia ziemi w Chile, a mianowicie o 11:35 w Oahu. Co za emocje! Nie chcieliśmy czekać na falę na plaży, więc spakowaliśmy kilka rzeczy i pojechaliśmy w góry. Wiele osób wpadło na ten sam pomysł - wszystkie samochody jechały drogą pod górę, wielu zatrzymywało się na poboczu drogi na piknik. Spędziliśmy godziny w Ogrodzie Botanicznym w Wahiawa - siedziałem na pniu a Eva leżała na trawie. Czas wlókł się. Jednak około godziny 14 miejscowa kobieta, która miała radio powiedziała nam, że alarm został odwołany. Na Hawajach jest dużo kościołów, kaznodziejów i Pan nas oszczędził. Hallelujah! Dziś szybki obiad w Subway smakował o wiele lepiej. Wróciliśmy do Ka Olina, Pacyfik był błękitny i spokojny, słońce świeciło. Mogliśmy nawet iść na nasz godzinny spacer po plaży i podziwiać zachód słońca z ice tea i z muzyką Hula Dance. Wszystko dobre, co się dobrze kończy!.. (read more) Aloha http://www.top4-europe.com/Blog-pl/page-7 Sat, 27 Feb 2010 10:00:00 +0100 Aloha.. (read more) Kontakty we Wietnamie http://www.top4-europe.com/Blog-pl/page-8 Fri, 26 Feb 2010 10:00:00 +0100 Drodzy przyjaciele,.. (read more) http://www.top4-europe.com/Blog-pl/page-9 Sun, 21 Feb 2010 10:00:00 +0100 Teraz jesteśmy już czwarty dzień w hotelu Ritz-Carlton Kapalua na pięknej wyspie Maui i powoli się regenerujemy po podróży z Chin, korzystając z luksusu jaki Amway oferuje diamentom. Wczoraj byliśmy na plaży Kaanapali z Aurea, Renzo, Inna i Oleg. Morze było turkusowe, tęcza rozciągnęła się nad nami, a naprzeciwko plaży widzieliśmy wyspę Molokai, gdzie kręcony był film "Jurassic Park". Jak sen! Stare wspomnienia powróciły, ponieważ pierwsze Niemieckie Forum Diamentowe odbyło się tutaj na Kaanapali. Jak szybko te lata przeleciały..... (read more)